sobota, 20 grudnia 2014

Wdzianka na kubki

Hej ,
Widziałam kiedyś u mojej koleżanki z pracy takie fajne wdzianko na kubek. Zapragnęłam je mieć. Potem poszłam kilka kroków dalej i postanowiłam zrobić kilka takich szczególnych, na jakieś wyjątkowe okazje, jako prezent czy upominek dla bliskiej osoby. Zaczęły rodzić się pomysły. Mam ich całe mnóstwo, więc pewnie kolekcja urośnie :) Poniżej prezentuję kilka najnowszych. Wszystkie wystawiłam na allegro, trzeba zarobić na włóczkę ;)
Napiszcie co o tym sądzicie.

1. Z wstążeczką
Pierwsze wdzianko. Całość wykonana półsłupkami, włóczka akrylowa. Kubek ceramiczny, pojemność 320 ml.





2. W gwiazdeczki
To druga praca. Zrobiło się świątecznie, więc takie wdzianko dostał kubek. :)
Szydełkowałam półsłupkami, tą samą akrylową włóczką co w poprzednim modelu. Gwiazdki Wyszyłam złotym kordonkiem. Ceramiczny kubek ma 320 ml pojemności. 





3.  Kubek pracusia - chciałam zobaczyć, jak będą wyglądały napisy na wdzianku. Muszę nieskromnie przyznać, że wyszło super. Dodałam jeszcze drobną aplikację - zegar. Wiadomo o co chodzi ;)
W tym modelu szydełkowałam bawełnianą red heart w kolorze turkusowym. Napisy wykonałam w ciepłym, czekoladowym kolorze. Kubek również jest w ciepłych brązach - pysznie!!! 






Kubek właśnie znalazł nowego właściciela :) Aguś - smacznego! :)

4. Kubek zmarźlucha - do wdzianka dodałam jeszcze czapkę i szalik. A niech ma! W końcu jest zima. Co prawda w ogóle tego nie widać za oknem, ale ... jest.
Znów użyłam akrylu. Zielone wdzianko ma  ciekawy, butelkowy kolor.
Ceramiczny kubek jest koloru niebieskiego z białym wnętrzem, pojemność 320 ml.





5. Kubek leniucha - skoro powstał kubek pracusia nie wypadało postąpić inaczej, jak stworzyć kubek dla leniucha. Kolory wdzianka też są trochę leniwe ... Napis wykonałam z czerwonej akrylowej włóczki. Ceramiczny, pomarańczowy kubek ma 320 ml pojemności.




6. Jestem boska - nie, to nie jest moja reklama ;) Tak sobie pomyślałam, że czasami chcemy powiedzieć komuś nieco więcej niż "wypada". Taki przekaz może być bardzo dwuznaczny ;).
Tym razem szydełkowałam półsłupkami nawijanymi bawełnianą włóczką w red heart w kolorze fuksji. Napis wyszyłam neonowym akrylem.







7. Princess - wdzianko dla księżniczki. Jest jeszcze kilka pomysłów w tym "segmencie", oby miały szansę powstać :) Wdzianko i napis wykonałam bawełnianą red heart. Zdjęcia nie oddają uroku wdzianka ... :/





8.Kotek - pierwsze próby wykonania zwierzątka - oj, daleka droga przede mną ... Ale jest przy tym niezły fun :)





9.  I kolejna próba wykonania zwierzaczka - tym razem misio. Trochę wygląda, jak opatulony szalem ... ale sama "twarz" już nieco lepiej. Do zwierzaków nie dodawałam już żadnych napisów, żeby nie przesadzić z treścią ...





Już niedługo kolejne prace.
Czekam na komentarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz