sobota, 17 stycznia 2015

Torebka

Zobaczyłam i jak większość moich dzieł na tym blogu - postanowiłam taką mieć! Nie miałam wzoru, ani pojęcia jak się do tego zabrać. Ale w końcu jakoś poszło :) Włóczka - ta siwa to "kotek", a ta turkusowa - nie mam pojęcia :/. Kupiłam ją już dawno i zupełnie nie pamiętam co to było. Szydełko 3,5. Czas pracy - około 3 - 4 dni samego szydełkowania. Teraz muszę jeszcze uszyć "worek" do środka, ale przyznam szczerze - nie znoszę szyć. Mogłabym szydełkować bez przerwy, ale wszelkie prace z igłą - brrryyy. Muszę się do nich przekonać, bo bez tego ani rusz, zresztą zobaczycie w moim kolejnym poście. Bo zaczynam prawdziwą zabawę, dosłownie. Mam już zabawki ...

A oto torebka:









Zdjęcia pokazują "prace w toku". Dzieło jest już skończone, ale nie doczekało się jeszcze uwiecznienia. Jak tylko zrobię sesję - uaktualnię stan.

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)

Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz