czwartek, 15 stycznia 2015

Tworzymy nastrój - lampion

Do tego projektu szukałam włóczki, która "nie ma włosków". Chciałam, żeby wzór był wyraźny. Dlaczego zatem nie kordonek? Bo na kordonku najlepiej wychodzą gwiazdki na choinkę i serwetki, nitka jest zdecydowanie za cienka na takie COŚ, a lampion powinien "dawać ciepło", a ciepło to wełna. Tak mi się przynajmniej wydaje i już. Więc wykorzystałam "pokocykowe resztki". Wzór wzięłam z filmiku na youtube. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę "lampion szydełko" i znajdziecie bardzo fajny filmik instruktażowy. Dodam tylko, że próbowałam różnych wzorów na lampiony i ten okazał się jak na razie najfajniejszy.
Jak Wam się podoba?




Dodałam jeszcze kokardkę z 10mm wstążeczki. Wzór w tym miejscu zrobiłam słupkami, aby przewlec tasiemkę. Powinnam zrobić je słupkami co najmniej podwójnie nawijanymi ... , byłoby więcej miejsca na tasiemkę, następnym razem :)


Często widziałam takie lampiony na zwykłych słoikach. Też wygląda super. Ja swój zrobiłam na świecy zapachowej. Jak się wypali zawsze można wstawić małego tealight'a.



No cóż, pozostaje zrobić sobie gorącą czekoladę z cynamonem i odpalić świeczkę. mhyyyy
Miłego wieczoru :)

Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz